კვირა, დეკემბერი 21, 2014  - ნიუ-იორკი : ლონდონი : ბრიუსელი : თბილისი : მოსკოვი : სინგაპური
საწყისი გვერდი საიტის რუკა საკონტაქტო ინფო Go to English site

ექსპერტი არ ფიქრობს, მან იცის - კინ ჰაბარდი

 

ბაზრის კვლევა; ბიზნეს–გეგმების მომზადება

,,ჯორჯიან ბიზნეს ენდ პოლითიქალ ინსაითის'' და კვლევების კომპანია ,,ბიზნეს ექსპლორერ’’ ერთობლივი პროექტი

 

მისამართი: თბილისი, ჭავჭავაძის 22, მესამე სართული, ბინა 6;
ტელ: (+995 32) 2230264:
ელ. ფოსტა: ეს ელ. ფოსტის მისამართი დაცულია სპამბოტებისგან. თქვენ გჭირდებათ ჯავასკიპტის ჩართვა მის სანახავად. ;

აზრის და ბაზრის კვლევა

ბაზრების მარკეტინგული კვლევა + ორგანიზაციათა და მოსახლეობის მიზნობრივი სეგმენტების კვლევა / გამოკითხვა + სოციოლოგიური კვლევები. ახალი, სრული, რეალური ინფორმაცია ბიზნესისა და ბაზრების შესახებ

- პასუხები კითხვებზე : რა ? სად ? რამდენი ? რატომ ? როგორ ? ვინ ? მიზეზები ? შედეგები ? ექსპორტი ? იმპორტი ? პროდუქცია ? იმიჯი ? კონკურენტები ? დინამიკა ? გაყიდვის ობიექტები ? მყიდველის პორტრეტი ? მყიდველის ქცევა ? პროგნოზები ? გავლენის ფაქტორები ? წარმატების საშუალებები ?

კვლევების ხანგრძლივობა: 3 კვირიდან 3 თვემდე.

ჩატარებული კვლევები:

- ღვინის ბაზარი: საქართველო. 2006 - 2010.
- არყის ბაზარი: საქართველო. 2006, 2007.
- სიგარეტის ბაზარი: საქართველო. 2007 - 2009.
- ლუდის ბაზარი: თბილისი. 2006, 2007, 2009.
- საბანკო სისტემა: საქართველო. 2008 - 2010.
- სასტუმროები: თბილისი. 2008, 2009.
- ავტოსალონები: თბილისი. 2008, 2009.
- ავტომობილების ბაზარი: თბილისი. 2009, 2011.
- რესტორნები: თბილისი. 2008, 2009.
- ჩაის ბაზარი: თბილისი. 2009. 
- ენერგეტიკული სასმელების ბაზარი: საქართველო. 2009.
- უმაღლესი სასწავლებლები: საქართველო. 2008 - 2010.
- საავტომობილო ზეთების ბაზარი: თბილისი. 2010.
- სადაზღვევო ბაზარი: საქართველო. 1997 - 2010
- რეგიონული ტელევიზია. 2011.
- რეგიონული გაზეთი. 2011.
- გამომცემლობა, საინფორმაციო ალმანახი. 2011
- ყველის ბაზარი: საქართველო. 2011.
- სადაზღვევო სისტემა: საქართველო. 2011.

კვლევების ფორმატი

თბილისის ღვინის ბაზარი

1. პირველადი მონაცემები

- ბაზარზე წარმოდგენილი მწარმოებლები
- ბაზარზე წარმოდგენილი პროდუქცია
- გაყიდვის არხები
- დისტრიბუციის მაჩვენებლები
- გაყიდვის რაოდენობრივი მაჩვენებლები
- საფასო სეგმენტები
- გავლენის ფაქტორები
- ზემოაღნიშნული პარამეტრების ურთიერთკავშირი

2. კანონზომიერებები, წარმატების ფაქტორები

- გაყიდვების ტენდენციები
- მდგომარეობა ბაზარზე
- სეზონურობა და სხვა მნიშვნელოვანი ფაქტორები
- წარმატების ფაქტორები

3. ღვინის გაყიდვების მაჩვენებლები

- მწარმოებლის მიხედვით
- ფერის მიხედვით
- მარკის მიხედვით
- საფასო კატეგორიის მიხედვით

4. გაყიდვის ობიექტები

- ღვინის არასპეციალიზებული მაღაზიები
- სუპერმარკეტები / სავაჭრო ქსელები
- ღვინის სპეციალიზებული მაღაზიები
- რესტორნები
- ობიექტის რანგი, მისამართი, სახელი, კეთილმოწყობა
- ობიექტის ორგანიზაციული კულტურა
- მომსახურების დონე და ხარისხი
- მომხმარებლისადმი პერსონალის კეთილგანწყობა
- კომპეტენცია
- ღვინის კუთხის მოწყობა-გაფორმება
- პრეზენტაბელურობა
- პროდუქციის განლაგება
- პროდუქციის რეკლამა

5. მწარმოებლები

- მწარმოებლები და დისტრიბუციის დონე
- გაყიდვების რაოდენობრივი მაჩვენებლები
- მწარმოებელთა საფასო კატეგორიები
- მწარმოებელთა ყველაზე გაყიდვადი მარკები
- საფასო ფაქტორი
- გავლენის ფაქტორები
- რეპუტაცია
- ცნობადობა
- სარეკლამო კამპანია
- ხარისხი
- პროდუქციის წარმოჩენა

6. მომხმარებელთა კვლევა

- ღვინის მოხმარება:ზოგადი მონაცემები
- კვლევის შედეგები: ბოთლის ღვინო
- ბოთლის ღვინის ყიდვის საფასო კატეგორია
- ბოთლის ღვინის მყიდველთა ჯგუფები
- სეგმენტაცია და მახასიათებლები
- ასაკი, სქესი, საცხოვრებელი და სამუშაო ადგილი
- სოციალური სტატუსი, შემოსავალი
- ყიდვის სიხშირე, ყიდვის რაოდენობა
- გადაწყვეტილებაზე მოქმედი ფაქტორები
- ცნობადობა, პრეზენტაბელურობა და შეფასება
- დაფარული მოთხოვნები

საქართველოს ელექტროტექნიკის ბაზარი

გამოსაკვლევი საკითხები:

1. ბაზრის მიმოხილვა:
- იმპორტი
- რაოდენობა
- ფასები
- დინამიკა
- იმპორტიორები
- ქვეყნები
- ბრენდები

2. წარმოდგენილი პროდუქცია:
- მწარმოებლების / ბრენდების მიხედვით
- მწარმოებელი ქვეყნების მიხედვით
- საფასო კატეგორიების მიხედვით
- სავაჭრო ობიექტების მიხედვით
- გეოგრაფიული განაწილების მიხედვით

3. გაყიდვის ობიექტები:

- ასორტიმენტი
- საბაზრო წილი
- ძლიერი და სუსტი მხარეები
- ტერიტორია (მისამართი, ფართობი, შიდა მოწყობა . . . )
- სტატუსი (ქსელი, ცალკეული მაღაზია . . . )
- სახელი, ცნობადობა
- საფასო პოლიტიკა
- ხარისხის კონტროლი (მაღალი, საშუალო, დაბალი)
- სერვისის დონე (მაღალი, საშუალო, დაბალი)
- გამყიდველის გავლენა
- პოტენციალი
- გაყიდვის ობიექტთა რანჟირება
- კლასიფიკაცია ზემოაღნიშნული პარამეტრების მიხედვით

4. გაყიდვის მაჩვენებლები ზემოთ მითითებული ფაქტორების მიხედვით

5. წარმატების / წარუმატებლობის ფაქტორები

6. მომხმარებელთა ქცევა

- მომხმარებლის მიერ გაყიდვის ობიექტების არჩევის კრიტერიუმები
- გაყიდვის ობიექტის ცნობადობა / იმიჯი
- ქცევის მოტივაცია:
- რეკლამა
- ახლობლის რჩევა
- ტერიტორია
- ხარისხი
- ბრენდი
- გაყიდვის ობიექტი
- გამყიდველის რჩევა
- სხვა
- მომხმარებელთა სეგმენტაცია სხვადასხვა მახასიათებლის მიხედვით
- პროდუქტთან მიმართება
- საფასო სეგმენტის უპირატესობა
- ასაკი - სქესი - სოციალური / ეკონომიკური მდგომარეობა
- საქმიანობა - საცხოვრებელი / სამუშაო ადგილი
- ყიდვის სიხშირე
- გავლენის ფაქტორები

 

Share

კომენტარი

  • 1
  • 2
  • 3
ბერუჩაშვილი - ასოცირების შეთანხმება არის ინვესტიცია საქართველოს მომავალში და სტიმული რეფორმებისთვის

ბერუჩაშვილი - ასოცირების შეთანხმება არის ინვესტიცია საქართველოს მომავალში და სტიმული რეფორმებისთვის

თბილისი (BPI) - საქართველო-ევროკავშირი ასოცირების შეთანხმების რატიფიკაცია ევროპარლამენტის მიერ ჩვენი ქვეყნისადმი და მისი ევროპული მომავლისადმი ცალსახა მხარდაჭერის დემონსტრირებას წარმოადგენს. ამის შესახებ საქართველოს საგარეო საქმეთა მინისტრმა, თამარ ბერუჩაშვილმა ევროკავშირის მისიის ხელმძღვანელ...

კვირიკაშვილი: ენგურჰესი აფხაზეთის მოსახლეობასთან გარკვეული კავშირის შენარჩუნების საშუალებას იძლევა

კვირიკაშვილი: ენგურჰესი აფხაზეთის მოსახლეობასთან გარკვეული კავშირის შენარჩუნების საშუალებას იძლევა

თბილისი (BPI) - ვფიქრობ, ის რეჟიმი, რაც დღეს არსებობს ენგურჰესის მოხმარების, უნდა იყოს აბსოლუტურად მისაღები ორივე მხარისთვის, - ამ განცხადებით ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრი გიორგი კვირიკაშვილი აფხაზეთის დეფაქტო პრეზიდენტ...

დოლარი გამყარდა არა მხოლოდ ლართან მიმართებაში, არამედ ევროსთან და კალათასთან მიმართებაშიც

დოლარი გამყარდა არა მხოლოდ ლართან მიმართებაში, არამედ ევროსთან და კალათასთან მიმართებაშიც

თბილისი (BPI) - დოლარი გამყარდა არა მხოლოდ ლართან მიმართებაში, არამედ ევროსთან და კალათასთან მიმართებაშიც. დღეს აშშ ეკონომიკა უკეთეს მდგომარეობაშია, ვიდრე ბევრი განვითარებული ქვეყნის ეკონომიკა.

ცოცხალი ბირჟა

  • 1
  • 2
  • 3
ევროპა საინვესტიციო ინფრასტრუქტურული პროექტების განხორციელებას გეგმავს

ევროპა საინვესტიციო ინფრასტრუქტურული პროექტების განხორციელებას გეგმავს

თბილისი (BPI) - გასული კვირის განმავლობაში, ევროპამ და ჩინეთმა მნიშვნელოვანი ნაბიჯები გადადგეს ეკონომიკური განვითარების გასაძლიერებლად. ევროპაში მიმდინარე ნეგატიური ტენდენციების გამოსასწორებლად, ევროპა სახელმწიფოების მხარდაჭერით რეგიონში საინვესტიციო ინფრასტრუქტურული პროექტების განხორციელებას გეგმავს. ამის მაგალითად გამოდგება ჰელსინკის აეროპორტის მშენებლობა...

Admiral Markets Georgia: რეფორმების გარეშე ევროპას მომავალი არ აქვს

Admiral Markets Georgia: რეფორმების გარეშე ევროპას მომავალი არ აქვს

თბილისი (BPI) - გასულ კვირას მნიშვნელოვანი იყო ევროპაში არსებული მაკროეკონომიკური მონაცემები. ევროპის ცენტრალური ბანკი მიმდინარე მონეტარულ პოლიტიკაში ჯერჯერობით სერიოზულ ცვლილებებს არ აპირებს, შესაბამისად,  ბაზრის მონაწილეთა მოლოდინების საწინააღმდეგოდ ახლო მომავალში არ...

რუსული რუბლი კლებას განაგრძობს

რუსული რუბლი კლებას განაგრძობს

თბილისი (BPI) - გასული კვირის განმავლობაში მნიშვნელოვანი იყო რუსეთიდან მიღებული ინფორმაციები და ნავთობის ფასის ტენდენციები.

კალენდარი

< ოქტომბერი 2011 >
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

გამოკითხვა

რომელ ქსელურ სავაჭრო ობიექტს სტუმრობთ ყველაზე ხშირად?

შესვლა

ამინდი

გვიპოვე Facebook-ზე

საიტის ვიზიტორების სტატისტიკა

  www.wsa.ge