ხუთშაბათი, ივლისი 24, 2014  - ნიუ-იორკი : ლონდონი : ბრიუსელი : თბილისი : მოსკოვი : სინგაპური
საწყისი გვერდი საიტის რუკა საკონტაქტო ინფო Go to English site

პროდუქტის საუკეთესო რეკლამა არის ხარისხი - თომას რობეტ დიუარი

 

ინტერნეტ პროვაიდერებს შორის მომხმარებელთა 78% უპირატესობას ,,კავკასუს ონლაინს’’ ანიჭებს

თბილისი (SMI) – „კავკასუს ონლაინ“-ი თუ „სილქნეტი“? ამ კითხვით სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტმა (SMI) და ილიანი ბიზნეს რევიუმ (IBR) სოციალურ ქსელების მომხმარებლებს შორის კვლევა ჩაატარა.

 

კვლევის შედეგების მიხედვით, რომელშიც 600-მდე რესპოდენტი მონაწილეობდა „კავკასუს ონლაინ“-ი დიდი უპირატესობით ლიდერობს. რესპოდენტების 78% უპირატესობას „კავკასუს ონლაინ“-ს ანიჭებს.

მისი ბრენდის წარმატების ფაქტორებია: ფასი, მომსახურების ხარისხი და სტაბილურობა. საქართველოში ინტერნეტით მილიონზე მეტი ადამიანით სარგებლობს. ინტერნეტის მომწოდებლები დღეს ბაზარზე ორი ძირითადი კომპანიაა „კავკასუს ონლაინ“-ი და „სილქნეტი“.

 

Share

კალენდარი

< ივნისი 2013 >
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

გამოკითხვა

რომელ კომპანიაში ხართ დაზღვეული?

აი სი ჯგუფი - 4%
ალდაგი–ბისიაი - 24%
ალფა - 4%
არდი ჯგუფი - 8%
ირაო - 11%
კამარა - 0%
პსპ დაზღვევა - 16%
სტანდარტ დაზღვევა - 3%
ტაო - 0%
უნისონი - 5%
ქართუ - 3%
ჩარტის საქართველო - 3%
ჯიპიაი ჰოლდინგი - 19%

სულ ხმები: 100
გამოკითხვა დასრულდა on: 14 ივლ 2014 - 09:17

შესვლა

ამინდი

გვიპოვე Facebook-ზე

საიტის ვიზიტორების სტატისტიკა